Честит ми рожден ден

На 23 - възрастта на реалния сблъсък живот-човек! Трудно ми е да кажа дали съм остарял или съм станал по-млад с една година. Много хора ми писаха. Много познати ми писаха и ми се обадиха. Много приятели ме пропуснаха. Никога не съм се сърдил на някого (и няма да се сърдя в бъдеще), който е пропуснал да ми честити РД, защото аз самият пропускам да честитя РД на много приятели и познати. Едно обаждане в годината веднъж, на една дата - нищо не означава. За мен са по-важни хората, които през останалите 364 дни са до мен. Хората, с които си споделям. Хората, които ми споделят. Хората, които подкрепям. Хората, които ме подкрепят. Хората, с които се караме. Хората, с които се обичаме. Хората, които... Всичко останало е формалност, в която (за жалост) безпощадно и последователно изпада житейското ни битие. Честит ми рожден ден!

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации