сряда, януари 14, 2009

Любовта и Тя

Напоследък съм в страхотно настроение. Имам и тъжни моменти, но повечето са приятни. С ръка на сърцето бих казал, че започвам да се чувствам по-добре. Но черният облак над мен постоянно ме заплашва с градушка. Май пак съм ...бен, или може би някои климатични условия ме карата да се чувствам така. Знам ли? Душата ми таннцува и пада на земята. Стомахът ми нещо изтръпва. Малко се озорвам, както и тя. Усещам го – искаме се и се измъчваме. Обикновено притискам момичетата много. Но ....Н. не. Не ме е страх от жените, но понякога добре е нищо да не зависи от теб, а само от нея. Далеч сме един от друг. И реших да драсна един текст за чувството наречено любов и човекът наречен тя – ...И..!

Когато кажат, че любовта на мъжа минава през стомаха, е истина. Но не само на мъжа, и на жената минава през стомаха. Сигурно се чудите за какво говоря. Всеки един от нас е изпитвал това чувство, и е усещал свиването на стомаха. Точно за това ви говоря. Ако случайно и неочаквано видиш жената или мъжът, към който изпитваш нещо, определено ще усетиш някакво изтръпване и свиване на стомаха. Независимо дали си мъж или жена. Ето това се нарича физически да почувстваш любовта. Всъщност то е нещо междинно – и фижическо, и психологическо изтръпване. Готино и приятно свиване на стомаха. Мускилите на корема за момент се съкръщават с екстремна скорост. Сигурно ви са задавали въпроса „Ти влюбвал ли си се?”. Незнам как отговаряте вие, но аз наистина се замислям. Замислям се и в какво точно се състои любовта. Според мен това чувство има различни разновидности, които при всеки човек са специфични. Иначе всеки един от нас може да се влюбва истински максимум три пъти в живота си. Ако ме попитате как съм го изчилсил – не мога да ви кажа, просто така го усещам и мисля. Има и такива, които само веднъж се влюбват. Ако получат същото отношение от ответната страна – нещата потръгват, а тя или той остават любовта на живота й или живота му. На мен за втори път май ми се случва или може би аз имам такова усещане. Моля се да е за втори и последен. Мисля че заслужавам да бъда ..юбен.

По принцип всички хора заслужават уважение. По принцип всяка жена и всеки мъж заслужава уважение. Но не всеки мъж или всяка жена може да дари с добро отношени всеки от срещуположния пол. Определоно за всеки мъж има жена, която може да го уважава, както и за всяка жена има мъж, който може да й се възхищава. Въпроса е да се намерят. Не е много трудно. Но не е и чак толкова лесно.

Понякога допускам доста елементарни грешки. Понякога не забелязвам доста забележими хора. Доста често съжалявам за това. Страхуваме се от самите нас. Страхуваме се да рискуваме. Страхуваме се да бъдем щастливи. Страхуваме се от изкушенията. Тръпки ни побиват от желанията ни. Не искаме да бъдем зависими духовно, дори да сме независими физически. Не осъзнаваме смелостта на страха си! ..Л... ме помоли да не пиша за нас. И аз ще уважа мнението й. Но все пак ще напиша нещо за теб .А....! Но след текста на Марто К, засягащ не само жените, но и мъжете!

Жената без мъж е нищо, а мъжът без нея е сам. Чада мои, женското тело не е за наяждане, не е за напиване, не е и за зъркелите само! Женското тело е за завладяване, за абордаж и за да го закачиш на куките, да го придърпаш към себе си и да го плячкосаш и пожаряваш. Ама нежно, сиреч и с търпение, без моряшки бунтове и подмяна подла на капитана. Женското тело има тайници и ниши, дето празни стоят, но пък ако не си влизал там, все едно никъде не си бил. Телото женско похлупаци няма, а само отвърствия – свещени и болезнено нейни само. Женското тело е карта с пясъчни наноси и тежки възвишения. Карта, която добрия моряк трябва да чете и да е добре с ориентирането. О, ориентирането! Телото женско трябва настоятелно да се ориентира
и преориентира в зависимост от житейските бури и
дъждовните навици мъжествени.

На ******

Черни очи и бухнала коса,

Малко пиле с умна глава,

Що ни измъчва то тъй сега?

Нещастници сме били!

Не вервам аз в това!

Късно сме се осъзнали,

Дори малко сме закъсняли!

Верно или не –

Мен т’ва не ме *б*!

Аз си искам моето пиле от сърце!

Но дали ме иска Г.....

Оня Горе ще ми каже...,

След някоя друга година,

А може и като загина...

P.S. Ако искаш да разбереш как се казва момичето, което..., събери всичко главни букви пред многоточието, вътре в него и след него, отзад напред на тескта, и ще получиш......

6.8.2008

Няма коментари:

Публикуване на коментар