Аз бягам на село. За вас не знам

Супер. Утре си заминавам на село. Страхотно. С бившите ми съучениците се разбрахме да се видим. Да си спомним за добрите стари времена в обстоятелствата на новите измерения. И те се на село. Прибрали са се за празниците. Пак ще като едно време. Честно казано забравих какво е да се събирам с тях, на село. Даже мисля да съм там и на връх нова година. На село е хубаво, когато приятели те чакат – веселба и щур селски купон. Кеф, кеф, кеф. Бягам на село. Ще се наслушам на тишина, ще се занимавам със селски работи, ще се лутам по улиците, ще поздравявам всеки по пътя ми (защото го познавам). Вярно, понякога е скучно. Но само понякога, когато няма с кого да ти е весело и щастливо. Сега ме чакат всички – приятели, роднини и огнище. Страхотно. Аз отивам на село. За вас не знам. Аз съм селянин. Дано да завали сняг. За да има бой със снежни топки.

А на вас ви пожелавам усмихната коледа и щастливо посрещане на новата 2009. Искрено се надявам и ви урочасвам да бъдете здрави и упорити, за да извървите докрай пътя, който сте си начертали за личностното и професионалното ви развитие през следващата година.

И ценете достойно миговете, в които сте щастливи и усмихнати, за да имате повече от тях.

Поздравче!


Коментари

Популярни публикации