Преди 22 години съм се родил

На тази дата преди 22 години Господ е дарил света и майка ми с мен. За добро или за лошо съм оцелял до ден днешен. Бил съм послушно дете. Е, от време на време съм правил пакости. Иначе се опитвам да бъда примерен гражданин и човек в нашата reality страна България. Преди 22 години по случайност пак е било сряда - комунистическа сряда. Сега е демократична, но май разлика огромна няма. Както и да е. Сега, ако съм преда вас, голяма част ще попитат "Какво ще правиш днес?". Ами нищо. Ден като ден. Ще го отпразнувам след няколко седмици. Тази вечер мога да ударя няколко бирички и... споко няма да ударя нищо друго! Интересното за мен е обаче, че някои хора сън не са спали за да ми пратят поздравително съобщение - получих sms в 02:33:04 след полунощ. Дори някои мои приятели един ден предварително ми писаха. Благодаря на всички които днес се сетиха за мен и ще продължават да се сещат в бъдеще. Ето и поздравите, които получих:

"Ч.Р.Д! Всичко, което ти желая е: здраве, защото е важно, щастие, защото е необходимо, любов, защото тя ще спаси света, упоритост, за да преследваш мечтите си, търпение, за да ги постигнеш и смелост, за да ги отстояваш докрай! Нека всяка твоя съкровена мечта се превърне в реалност. И дано по-скоро срещнеш подходящата жена", Деси от Долна Баня.

"Ооо, рожденника, да си жив и здрав и в кръста корав, много любов и истински приятели ти желая. И хубава професионална реализация", Мариян от Радио Шумен.

"ЧРД. На този ден всеки пожелава много, а аз ти пожелавам малко приятели, но истински, Малко късмет, когато ти е нужен и много любов, когато ти поискаш", Галина от Кюстендил.

"Честит рожден ден Оги, пожелавам ти море от любов, океан от пари и водопад от жени", Жулиета от Симитли.

"Времето лети. затова не му мисли! Втурвай се в живота бясно и дано ти е ясно, че със здраве и любими хора, живота е песен, а не умора. ЧРД Оги", Николов, учителят ми по История в гимназията.

"ЧРД брат! Да си жив и здрав. Това е най-важното. А след това ти желая да срещнеш една красива и умна жена", Краси от Враца.

Подбрах съобщенията на случаен пинцип. Иначе има още. Сигурно до края на деня ще се удвоят и утроят. Благодаря още веднъж на хората, които се сетиха. Според мен жеста в тзои живот, който живеем, е доста важен. Човек с приятели може да успее, но без приятели никога. Защото приятелите правят жестове. Жестове правят хора, които нямат за цел да надживеят Вселената!

P.S. Поздравявам ви с това парче :)


Коментари

Популярни публикации