Вече съм на 21.....

"Всички твои мечти нека станат реалност! И братле, те ще станат, защото това са мечтите на 4-мата!"

Днес имам рожден ден! Хубав ден. Събудиха ме още в... 7 сутринта май беше. Кой ли? Кой може да е освен Краси, Кузман или Ангел. Първият беше. След него получих смс от третият. А след смс-а се обади и вторият. После се обадиха още познати и приятели. Учителят ми по История и цивилизация от бившето ми даскало също ме поздрави по телефона за 21-годишнината. Благодаря им, че се сетиха замен. Отидох в офиса и почерпих хората там с шоколадови бонбони - Тимъти (Тим), Кай, Сеюърд, Чак, Шейла, Горан и другите. И след това седнах пред компа да дооформя една статия. Имах картичка в имейла. Прочетох я и ми хареса. И така. После с шефа, Тим, отидохме на обяд. Той черпи.

Ето и поздравленията, които получих:

"Честито, Оги!!! Пожелавам ти мн.мн.здраве и най-вече здраве всичко друго се постига с времето, бори се за мечтите си, върви напред и не поглеждай назад цунки и весело празнуване!" Валя от Италия

"Днес е един велик ден! Мисля че този ден ще остне в историята, като ден в който се е родил един човек, чието име ще си запише в ромската история. Вярно е, незнам все още какво ще стане в бъдеще, но този човек е способен да извърши големи дела. Дела, които ще останат в историята! Братле няма смисъл да ти честитя както обикновено! Защото ти имаш най-важното! Знаеш какво. Само ще ти кажа: Всички твои мечти нека станат реалност! И братле, те ще станат, защото това са мечтите на 4-мата! Честит рожден ден Оги!", Краси от Враца

"Честит да бъде този ден, в който се роди един Приятен и интересен човек за женските сърца и Противен за недоистойните мъжки Прищявки!!! Скъпо Братле надявам се искрено да си добре, бъди ми все така Усмихнат и жизнерадостен и нека за сега бъдем все така Умни и Перспективни, а другото нали знаеш, че с постоянство се постига. Мога да ти пожелая мн хубави неща, знаеш го мн добре! Но сега мн ми се иска едно - да бъдеш здрав и Уверен в Онзи, В който вярвам аз!!!! А той се казва Кривия (или Изкривен, така ме наричат само трима души) Огнян Исаев - разбивача на Женските мечти. Братле нека един ден като се събудиш до теб да видиш един нежен и омайващ човек, но не омайващ с външна красота, а с душевна Нежност ! И да си кажеш "да, да, еврика аз съм щастливец, че имам този човек до мен"! И така братле бъди Усмихнат и Весел, ако си така, то и аз ще се заразя. Чао! Забавлявай се и заради мен!", Ангел от Ракитово
.

Хубаво нещо е да се сещат за теб. Още по-хубаво нещо е щом се сещат за теб, когато си някъде на майната си, в смисъл далеч. Незнам какво ще правя тази вечер нямам никакви планове. Ако ми оставят ключа от офиса, ще говоря по Skype с тези трима идиоти, които ме събудиха тази сутрин. Ако не ми го оставят ще отида в някои чешки пъб и ще се натряскам едно хубаво и ще легна да спа... ще видим имам още един час за размисъл. Но от целият ден едно ще запомня. Не ми честитиха денят рожден хора, които очаквах да бъдат от първите. Няма значение. Понякога явно много очаквам и си въобразявам разни неща. Човешко е. Ще ми мине. Както казах днес на един приятел: "Нашийникът е почти готов". Та така.

24.9.2007

Коментари

Популярни публикации