До братя Юзеирови

Мили ми братя Юзеирови, гледайки, слушайки и четейки това, което вие от една година се мъчите да снесете из анадолските си разпрани задници, оставам силно възхитен от пълната ви идиотщина. И ви завиждам, щото сте се родили в най-безнаказаното място на света - България. Ако вие, с болните си мозъци бяхте сте родили в Турция - тази Турция, към която вие питаете искрена любов - щяха да ви натикат в занданите, където задниците ви щяха да заприличат на шотландски гайди. От напъване. Защото в Турция въобще не си играят с тези, които се мъчат да развалят нейната политическа цялост. Скоро там бяха арестувани генерали, а такива като вас - червейчета жалки, далечни потомци на дивите анадолци - щяха да бъдат изтрити като ненужни запетайки.
Поздравявам ви с великата мисъл да върнете старите наименования на градове, села и паланки, от предосвободителния период на България. Поздравявам ви, ама да не сте близо до нас, че сигурно от многото поздравления ще влезете в болницата.
Най-ме радва това, че към вашето тъпоумие присъединявате и циганите. Не така бе, анадолски поганци! Ето, аз съм циганин, но като как вашите миши мозъци ме присъединиха към тези, дето ви се пишат поддръжници? Е, не, братя скапаняци и мекерета на онези тъмни сили, които всячески се мъчат да развалят рахатлъка на държавата! Циганите християни не са с вас! Не са и не могат да бъдат, защото те нито са рязани, нито са османовци, хюсеиновци и дормушевци и Турция не е тяхната страна. Както не е и вашата, защото вие двамата братя сте толкова турци, колкото аз съм китаец. Вие по-скоро приличате на диваци, придошле от необитаваните азиатски пустини. Тук трябва да уточня, че срещу Азия и народите на Азия аз нямам нищо против, защото този континент е люлка на древни цивилизации и народи. Да, ама вие като че ли сега излизате от фризера на живота, или пък сте паднали от Марс! Обаче най-ми се вярва, че някои много яко ви плащат да бъркате в устата на лъва. И имам съмнения, че тези някои може да са от ДПС, колкото и да се разграничавате от тях. Ако не са те, тогава остава варианта ислямски фундаменталисти чрез вас да си постигат някакви бъдещи политически цели. Или пък има хора, които ви покровителстват, за да вършите умишлено подстрекателски изпълнения.
Крайно време е ОТОМАНците да бъдат набутани в дранголника, с обвинения, че подстрекават населението към етнически размирици. Министърът на вътрешните работи трябва да ви подхване и да ви друсне едно пайдушко хоро, до омекване на краката и мозъците ви. Ако не го стори, значи съмненията ми отиват в много интересна посока, пораждаща още по-интересни размисли.
Айде, карайте я по-внимателно, за да не изхвърчите от някой завой по пътя на живота.
П.П. Моето мнение от части се изразява и в коментара на Венци Венков от "24 часа".

Коментари

  1. Аз пък мисля, че ти подстрекаваш към етнически размирици.

    и да не вземеш да подскочиш, аз също, за голям срам от всичко, което ме заобикаля, съм българка, каквото и да значи това - аз лично приемам определението като "родена и отраснала в Бг"

    ОтговорИзтриване
  2. "Аз пък мисля, че ти подстрекаваш към етнически размирици." Сериозно обвинение. Иска сериозни аргументи, а не арабски чалми и фесове!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации