Things I like as a man

С "Things I Like" Bunny (Събина) ме покани да кажа какво ми доставя душевен оргазъм. Аз си замислих заглавие "Things I like as a man" - "Неща, които харесвам като човек". Благодаря й за топлата покана, защото отдавна (а и може би за първи път) се замислям върху природните, техническите, духовните и човешките дадености, които карат душевната течност в кръвоносните ми съдове да кипне, за да заработи духовното ми сърце - лицето ми да грее от радост, всеки косъм по тялото ми да се изправи, тялото ми да изтръпне и приятно да се отпусне, очите ми да блеснат, мисълта ми да се освободи, фантазията ми волно да работи... и да съм щастлив!

Миризмата на книгите...
Обожавам да чета. Да чета мисли, впечатления, споделяния, мнения, пътеписи... Падам си по писания, които ме предизвикват да се замислям, да се променям, да продължавам, да творя. Уважавам книги и текстове, които са непринудени и написани с лекота - без много замисъл за "какво ще кажат другите", а със съзнателно отношение - "това съм аз". Изсмуквам с поглед съдържанието на книгите на Мартин Карбовски, Калин Терзийски, Светослав Терзисйки, Тома Марков, Елин Пелин, Йордан Йовков... и на други автори, които успеят да възбудят онези чувства в мен, за които и аз не знам. Сценарият от всяка книга е развитието на живота на поне един човек от нашата планета. Книгите миришат приятно. Опитвам се да мириша на тях, но не на всички.

Алкохолът...
Да се напиеш като българин е жестоко. В никакъв случай не защитавам алкохолиците. Но пияният е по-смел и искрен от всякога. Ето това е човекът. Българинът напада алкохолика, но вътре в себе си той е един кадърен пияч, защото често му е скучно, самотно и душевно бедно. Аз пия и не крия, че пия. Алкохолът е за пиене, а не за коментиране. Съвсем друг е въпросът, че има некадърни пиячи и то доста. Те са проблемът и това, от което се плашат всички. Вкусът на на бирената пяна - няма друг такъв. Усещането как ракията пронизва и промива вътрешностите - няма друго такова. Мисълта, че ти си човек. "Човек - това звучи гордо" (както е татуиран главният герой в "Дзифт"). Алкохолът те прави Ангел, който лети турбулетно и безцелно, с щастлива физиономия. Аз пия. Аз съм кадърен пияч.

Жените...
Както обичам да се изразявам - "Жената е човек... Човек е жената. Да, човек е. Не е нещо или нищо. Жената е всичко. Къса нервните възли в системата на мозъка ти. Действа като приятен вирус. Искаш да я изселиш от земните човешки обстоятелства и условия. Задушаваш се и прегълташ грамове дебел и тежък въздуха. 5-10 минути - край. И ти ми минава. Сякаш си глътнал примирително. Обичай жената, като мечта-американска, усещане-странно, страст-пареща, живот-за мъжа, топлина-розова, любов-омразна, секс-животински... Мрази жената като ревност-огнена, изневяра-лайняна, инат-овчи, кучкa-сладка, нещастница-усмихната, мръсница-чистоплътна... Аз, мъжът, живея, защото те има теб - жената. Заради жената, и.... жената, .... и пак жената. И както казва Карбовски: "Светът на *утките е един друг непознат свят за нас мъжете. Ако искаш бръкни... може да хванеш нещо..." Не забравяйте, че жената е цвете. Не пикайте върху нея. Поливайте я с вино. Така се отглежда кърваво червената роза с убийствени бодли!". Та, така се изразявам а.

Пътищата са неведоми...
Когато идват чужденци в България им казвам следното (прочетох нещо подобно някъде, ама не се сещам точно къде) - "Светът е една книга, а вие сте на страницата България". Пътуването е велико дело. Пътуването е падане на конски капаци и магарешки кантарми. Едно от малкото хубави неща, които ни даде ЕС - да пътуваме свободно до доста места. Пътуването ми предлага различното, нестандартното, новото. Предлага ми да опитам от всичко това. Хубаво е да си пътник с грижи. Хубаво е да се запознаеш с нови хора, чрез пътуване. Даже е много яко. Пътуванията раждат истории, бракове, деца. Пътуването и пътищата прераждат душата и мислите. Осмислят човешкото битие. Срещата човешкото тяло с душата му.

Това са накратко моите причинители на душевен оргазъм и приятно човешко съществуване.

Всеки, който прочете това, нека се чувства поканен да драсне нещо за "Things I like as a man".

П. П. Не споменах Интернет и висенето ми пред лаптопа ми, защото считам, че те са част от реда на нещата. По-скоро те са във всички "душевни виагри", които съм посочил.

Коментари

  1. Оги,

    адски съм щастлива, че те предизвиках да пишеш по темата! Надминал си себе си. Мисля, че изпитах един малък душевен оргазъм докато те четях. Ти си писател, човече!

    Частта за четенето и тази за пътя са дума по дума това, което аз мисля и чувствам по тези въпроси. А за частта за жената... думи няма просто. :)))

    ПС: Частта за алкохола - гледай при следващото ти идване в София да се обадиш...

    ОтговорИзтриване
  2. Ами имам идване към София - ворник ще съм там. После на 5 май ще съм там. Абе пътувам често за столица (хахахаха). Така че може да си уредим една фиеста алкохоле :П

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации